هنوز نیمی از آخرین ماه زمستان باقی مانده اما این روزها تفرجگاه رود رونه باشت در جنوب کهگیلویه و بویراحمد با طبیعتی سحرانگیز ، درختان سرسبز،گل های بهاری و آب و هوایی دلپذیر آماده پذیرایی از گردشگران و طبیعت دوستان شده است.
به گزارش نشریه الکترونیک جهان گردش به نقل از ایرنا، رود رونه که از برف های کوه سه هزار متری خامی سرچشمه می گیرد در ۱۰ کیلومتری شهر باشت و نزدیکی جاده ارتباطی استان های جنوبی کشور به فارس محیطی دنج و رویایی برای گذراندن یک سفر چند روزه در دل طبیعت است.
این سرزمین زیبا که در آغوش کوه سه هزار متری خامی آرمیده، چون بهشتی رویایی از آب گوارا گرفته تا،طبیعت سرسبز، پونه های مشک فشان،گل های رنگارنگ و هوای دلپذیر خود را در استقبال از بهار آراسته است.
اینجا سایه سار خنک درختان گردو، انگور، انجیر و توت وحشی همراه با مناظر زیبای جنگل های بلوط فضای دلنشینی را فراهم کرده که می تواند مقصد سفری خاطره انگیز و به یادماندنی برای طبیعت دوستان باشد.
وجود غاز بزرگ معروف به اشکفت میر محمد طاهری و همچنین اشکفت برابر با وسعتی به اندازه برپایی بیش از ۳۰ چادر مسافرتی در کنار چشمه آب گوارا اوج هنرنمایی طبیعت را به نمایش گذاشته است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.