مصائب مشهورترین جشنواره گردشگری کشور/

نشریه الکترونیک جهان گردش- جشنواره گل و گلاب شهرستان کاشان که شهرت جهانی دارد و هر ساله در ایام اردیبهشت و خردادماه، نزدیک به دو میلیون نفر را راهی دیار گل و گلاب می کند، با چالش جدی مالی روبرو است.

پیگیری ها و مکاتبات متعدد میراث فرهنگی کاشان جهت تخصیص اعتبار ویژه برای بزرگترین جشنواره گردشگری ایران، علی رغم قول های متعدد مدیران بالادستی، متاسفانه تاکنون نتیجه ای دربر نداشته است.

شنیده ها حکایت از آن دارد که علاوه بر عدم پرداخت دو ساله حق و حقوق گلابگیری پرسنل اداره میراث فرهنگی، این اداره مبلغ سنگینی نیز از گلابگیری سال ۱۴۰۲ به یکی از آشپزخانه های کاشان بابت خدمات دهی به دست اندرکاران خود در ستاد گلابگیری بدهکار است.

به راستی چگونه است که مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان که خود چندین سال معاون گردشگری اداره کل بوده و به تبع آن وزیر محترم میراث فرهنگی که در سخنان متعدد خود، مدام سخن از گسترش صنعت گردشگری می کنند، کوچکترین توجهی به مشهورترین جشنواره گردشگری کشور که از اشتهار جهانی نیز برخوردار است ندارند؟

تمام این اتفاقات هم‌در حالی رخ داده است که مدتی قبل پوستر رویداد ملی عطر و رایحه به میزبانی کاشان به مناسبت نامگذاری ۲۰ اردیبهشت ماه روز گل محمدی و گلاب در فرمانداری کاشان رونمایی شده است./ نقل از گروه ترنم سیلک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.