جواد جلالی

درود و عرض ارادت ما را پذیرا باشید

قبل از پرداختن به پاسخ این سئوال، لازم می دانم راجع به “نقش مهم” “شبکه های اجتماعی” در “رونق کسب و کار” اشاره  ای داشته باشم.

شبکه های اجتماعی با بیش از ۳ میلیارد نفر عضو در جهان، هم اکنون به “غول های بزرگ رسانه ای” تبدیل شده اند و در انجام کار “اطلاع رسانی” و “تبلیغات” با برخورداری از “امکانات پیشرفته” از “نشریات سنتی” و “کاغذی” پیشی گرفته و توانسته اند با سرعت فوق العاده و در “وسعتی فراگیر”، منشا تحولات بزرگی در همه بخش های جامعه از جمله در “صنعت گردشگری” باشند.

از سوی دیگر با توجه به “سرعت”، “دقت”و “فراگیری” این تکنولوژی و “سهولت” در دسترسی به “فناوری اینترنت” و “گوشی های هوشمند”، موجب شده است تا به طرز چشمگیری توجه خیلی از “مخاطبان” و “کاربران” را به سمت خود جلب کنند.

بدیعی است که این “شبکه های اجتماعی” پرقدرت در کوتاه ترین زمان حیات خود، توانسته اند، با سرعت زیادی به “ابزاری توانمند” برای “کسب و کار” و “تبلیغات و بازاریابی”، برای “عرضه خدمات” و “محصولات شرکتها” بکار گرفته شوند.

“نشریه الکترونیک جهان گردش” هم در راستای وظیفه ذاتی خود، یعنی آگاهی رسانی و تنویر افکار عمومی، در “حوزه صنعت گردشگری” و به عنوان یک “رسانه مجازی” که وب سایت آن مجدد طراحی و راه اندازی شده، در جهت راستای انجام رسالت فرهنگی خود و با کمک و همیاری شما فعالان عزیز این صنعت، بعد از مدتی رکود و توقف “دوران کرونایی” و برغم “شرایط سخت افتصادی” بار دیگر پا به عرصه خدمتگزاری گذاشته و تلاش دارد در جهت تحقق اهداف و برنامه های زیر گام بردارد:

🔹اطلاع رسانی:

یکی از رسالت های مهم هر رسانه ای چه مجازی و چه غیر مجازی، بحث اطلاع رسانی و آگاهی رسانی جامعه به ویژه “جامعه هدف” می باشد.

لذا یکی از بخشهای مهم این وب سایت به درج “اخبار و رویدادهای مهم” صنعت گردشگری و میراث فرهنگی و سایر بخشهای مرتبط با سفر و گردشگری اختصاص دارد.

🔹درج نکته نطرات، دیدگاه ها، مقالات و مطالب تحلیلی

یکی از رسالت های مهم این رسانه مجازی درج “نکته نظرات” و “پیشنهادات سازنده” و “مسایل و مشکلات” تمامی “فعالان صنعت گردشگری” در بخش های مختلف می باشد .

همچنین درج “دیدگاه ها”، “مقالات” و “مطالب تحلیلی” ارسالی “صاحب نظران” و “پژوهشگران” و “فعالان رسانه” در حوزه صنعت گردشگری یکی دیگر از رسالت های مهم جهان گردش است.

لذا از تمامی “اساتید” و “صاحب نظران” و “پژوهشگران” و “کارشناسان” و “مسولان” محترم فعال در تمامی بخش های مرتبط با صنعت گردشگری و میراث فرهنگی دعوت می کنیم که با ارسال نکته نظرات و دیدگاه ها ومطالب تحلیلی، همچنین ارسال مقالات خود، ما را در انجام این رسالت خطیر یاری کنند.

🔹تبلیغات و بازاریابی:

با توجه به اهمیت و نقش تبلیغات و بازاریابی در رونق کسب و کار، یکی از برنامه های مهم این وب سایت کمک به مدیران محترم شرکتها و موسسات گردشگری برای معرفی شرکت و موسسه شان و هر چه بهتر دیده شدن خدمات آنها و بالارفتن توان رقابت شان و فراهم شدن زمینه جذب مشتری بیشتر و در نهایت افزایش درآمدزایی آنها در کسب و کارشان، می باشد.

لذا از تمامی “مدیران شرکتها و موسسات” بخش “خصوصی” و “دولتی” فعال در بخش های مختلف صنعت گردشگری از جمله “آژانس های مسافرتی و هواپیمایی”، “هتل ها”، “شرکت های گردشگری و اقتصادی و سرمایه گذاری”، “موسسات مهاجرتی”، “اقامتگاه ها”، “مراکز تولید و عرضه صنایع دستی و سوغاتی”، “مراکز تولید صنایع و تجهیزات هتلی” و دیگر موسسات وابسته به صنعت گردشگری، درخواست می شود، با دادن سفارش درج آگهی در این وب، ضمن حمایت از ما، از این رسانه مجازی و پیج اینستاگرامی آن برای معرفی شرکت و موسسه خود و تبلیغات خدمات شان با “کمنرین هزینه”، استفاده کنند.

🔹ارایه “خدمات عکاسی”، “تهیه فیلم”، “تیزر تبلیغاتی” و “تولید مستند”

یکی دیگر از خدمات تیم اجرایی جهان گردش، انجام خدمات عکاسی، تهیه فیلم، کلیپ، تیزر تبلیعاتی، و تولید مستند کوتاه، برای شرکتها و موسسات متقاضی صنعت گرذشگری، آژانس ها، هتل ها، شرکتهای گردشگری، اقامتگاه ها و دیگر موسسات وابسته به این صنعت، است.

🔹پوشش “خبری و تصویری” همایش ها و نمایشگاه های گردشگری و هتلداری

یکی دیگر از خدمات جهان گردش همکاری در پوشش خبری و تهیه گزارش های تصویری از نشست ها، همایش ها، نمایشگاه های گردشگری، هتلداری، صنایع دستی و دیگر صنایع وابسته به گردشگری است.

🔹”تولید محتوا” و “گزارش های خبری”، ارایه “خدمات مشاوره، “تبلیغات” و “آموزشهای رسانه ای”

با توجه به نیاز و ضرورت آشنایی فعالان صنعت گردشگری به علوم ارتباطات و روابط عمومی، برای بالا بردن سطح توان رقابت در بازار هدف و ارایه راهکارهای موثر جذب مشتری، یکی دیگر از برنامه های تیم اجرایی این رسانه، ارایه “خدمات مشاوره” در زمینه “تبلیغات و بازاریابی” و همچنین برگزاری “کارگاه های آموزش های خبری”، “عکاسی”و “رسانه ای” است که با همکاری سایر مراکز و هماهنگی و برنامه ریزی قبلی، به شرکتها و موسسات متقاضی در قالب “برگزاری کارگاه های آموزشی محدود” ارایه خواهد شد.

در پایان لازم می دانیم از توجه و همکاری شما سپاسگزاری نماییم.

پیج اینستاگرامی جهان گردش:

https://www.instagram.com/jahanegardesh