نشریه الکترونیک جهان گردش- مدیر مجموعه باغ فین کاشان: بلیت ۵ هزارتومانی در شأن و جایگاه این مجموعه گردشگری و تاریخی نبود

مدیر مجموعه جهانی باغ تاریخی فين کاشان گفت : تعرفه قبلی بلیط مجموعه ۵ هزار تومان بوده که در شأن و جایگاه این مجموعه گردشگری و تاریخی نبود، به طوری که بیشتر بازدیدکنندگان از این تعرفه پایین متعجب می‌شدند.

رضا دهقانی گفت: چندین روز قبل از آغاز سال جدید تعرفه‌های جدیدی از سوی وزرات میراث فرهنگی برای همه اماکن گردشگری ابلاغ شده است که ما مجری این امر هستیم.

دهقانی افزود: تمامی اماکن گردشگری که در حوزه میراث فرهنگی هستند، نه تنها باغ فین، بلکه تمامی مجموعه‌ها در کاشان و آران‌و‌بیدگل و سراسر کشور افزایش قیمت ۸ برابری داشته‌اند و حتی بعضی از بناها افزایش بیشتری یافته است.

دهقانی با اشاره به اینکه تنها برای کوددهی درختان این باغ ۳۰۰ میلیون تومان خرج شده، افزود: سالانه هزینه‌های میلیاردی صرف حفظ و نگهداری از مجموعه باغ جهانی فین می‌شود.

وی با بیان اینکه باغ فین هر هفته میزان ۳۰۰ تا ۵۰۰ دانش‌آموز است که بازدید آنها به صورت رایگان انجام می‌شود، افزود: برای جانبازان و خانواده های ایثارگر نیز تخفیفاتی در نظر گرفته‌‌ شده و همچنین در نظر داریم برای مردم کاشان نیز بعد از ایام تعطیلات برنامه‌ای تحت عنوان طرح سراسری گردشگری برای بازدید از اماکن تاریخی شهر انجام دهيم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.