هتل مجلل ۵ ستاره چهارباغ اصفهان در مراسمی با حضور ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و جمعی از مسئولان استان اصفهان افتتاح شد.
به گزارش نشریه الکترونیک جهان گردش- هتل مجلل چهارباغ در زمینی به مساحت ۳۷۰۰ مترمربع با زیربنای ۱۷۴۰۰ مترمربع و ۱۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در ضلع غربی چهارباغ عباسی، خیابان شیخ بهایی، کوچه ارفعی در چهار طبقه به سبک معماری ایرانی و اسلامی ساخته شده و مجهز به ۱۳۸ اتاق اقامتی با ۳۱۰ تخت و ۲۵۰ مترمربع فضای سبز است.
هتل پنج ستاره چهارباغ همچنین چهار سالن پذیرایی و سالن همایش، دو رستوران مسقف و سالن صبحانه خوری به مساحت ۳۶۰ مترمربع و مجموعه آبی و ورزشی، اتاق گیم نت و بیلیارد و اتاق کودک دارد. با احداث این مجموعه اشتغال ۱۵۰ نفر به طور مستقیم فراهم شده است.
در مراسم افتتاح این هتل “مجتبی ملا احمدی” سرمایه گذار هتل مجلل چهارباغ نیز در مراسم افتتاح این هتل گفت: نگاهی که به فعالین اقتصادی به ویژه فعالین حوزه گردشگری می‌شود نگاهی درخور و شایسته نیست.
وی بیان داشت: اکنون دز زمانی هستیم که اصفهان حال و هوای خوبی ندارد، آب ندارد، هوا ندارد و فرونشست زمین دارد و شاید تأسیس اولین هتل ۵ ستاره چهارباغ بعد از انقلاب اسلامی نوید خوبی برای دلخوشی مردم اصفهان باشد.
سرمایه گذار هتل چهارباغ با معماری ایرانی گفت: این هتل دارای چهار سالن پذیرایی و سالن همایش، دو رستوران مسقف و سالن صبحانه به مساحت ۳۶۰ مترمربع و مجموعه آبی و ورزشی و امکانات رفاحی دیگر است.
ملا احمدی با بیان اینکه ساخت هتل از سال ۸۹ آغاز شده است، بیان کرد: در این هتل بالغ بر ۸۵ درصد تجهیزات از برندهای خوب ایرانی است و با هنرمندی ۲۱۹ هزار هنرمند و مهندس و کارگر ، ظرافت‌های هنری معماری ایرانی و  اسلامی به نمایش گذاشته شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.