شرکت معروف هیلتون که در صنعت هتلداری فعال است، قصد دارد 90 هتل دیگر را به 179 هتل موجود در خاورمیانه، آفریقا و ترکیه اضافه کند. رویدادی که به عنوان یک تحول بزرگ در بخش گردشگری در منطقه به حساب می آید.

۸

سارا هدلی هایمرز، از یورونیوز، در این مورد با جوکن اسلیفر، رئیس بخش خاورمیانه، آفریقا و ترکیه هیلتون گفت‌وگو کرد

که در:

آن به شرح زیر است:

سلام به برنامه ما خوش آمدید Jockman که بر مجموعه ای متشکل از 179 هتل و 30000 کارمند نظارت دارد، در این برنامه به من ملحق شده است. جوکن، شما در آستانه دو برابر کردن تعداد هتل های خود در پنج سال آینده هستید. آیا می توانید به من بگویید که چه چالش هایی با چنین رشد سریعی پیش می آید؟
خاورمیانه در دو سال گذشته یک بازار بسیار جذاب و یک موتور رشد واقعی برای ما بوده است. اینجا مکانی است که می توانیم هتل های بیشتری بسازیم زیرا مردم دوست دارند به آنجا سفر کنند. بنابراین ما سبد خود را دو برابر خواهیم کرد، در واقع بیش از دو برابر، زیرا افزایش 140 درصدی را ثبت خواهیم کرد. ما در حال حاضر بیش از 60 هتل را اداره می کنیم و قرار است 90 هتل دیگر اضافه کنیم. بنابراین این یک بازار واقعاً بزرگ برای ما است. من می‌توانم بگویم که طرف کسب‌وکار احتمالاً چالش‌برانگیزترین جنبه تجارت است، اما ما مجموعه‌ای از استعدادهای بزرگ و افراد جسور داریم. ما اغلب به عنوان بهترین مکان برای کار شناخته می‌شویم و از نظر کار در چهار رتبه برتر قرار داریم

آیا اروپا نقش مهمی در احیای حرفه شما پس از همه گیری ایفا کرده است؟ اروپا همیشه در این بخش از منطقه مهم بوده است. به ویژه بریتانیا، فرانسه، ایتالیا و آلمان نقش مهمی ایفا کرده اند و پس از همه گیری، جمهوری چک و سوئیس نیز به آن اضافه شدند. بنابراین این بازار همیشه بازار بسیار مهمی بوده است. فکر می کنم این منطقه به عنوان مقصد آفتاب زمستانی شناخته می شد و مردم برای آفتاب گرفتن در زمستان به اینجا می آمدند. اما اکنون با مشارکت کشورها مقصدی ایجاد شده است که در تمام طول سال باز است و پس از همه‌گیری، افرادی را می‌بینیم که قصد سفر به این مکان‌ها را دارند و اگر نگوییم همه، حداقل افراد زیادی دبی یا امارات در لیست برتر آنها بسیاری از مردم پس از همه گیری به اینجا آمدند، که واقعاً تأثیر زیادی بر تجارت ما داشت.

خب، منطقه خاورمیانه منطقه بسیار جالبی است. این یک منطقه متنوع است. اگر به شمال آفریقا، به ویژه مراکش نگاه کنم، جایی که فقط چند سال پیش با چند هتل شروع کردیم، واقعاً به سرعت در حال رشد هستیم. ما بیش از 50 سال است که در مصر بوده ایم، بنابراین جای پای محکمی در آنجا داریم. اگر به امارات نگاه کنیم، این کشور بزرگترین بازار ما در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا است. ما همچنین بزرگترین بازار رشد را در عربستان سعودی داریم. بنابراین، رشد زیادی در این زمینه اتفاق می‌افتد و من فکر می‌کنم در آینده، سرعت بیشتری خواهد گرفت، زیرا، می‌دانید، مردم واقعاً می‌خواهند به اینجا سفر کنند. بنابراین این بخش واقعاً مهمی از تجارت ما است.

ا

ما نسبت به سال گذشته 68 درصد رشد داشته ایم و 4 درصد از درآمد سالانه 2019 جلوتر هستیم. بنابراین ما واقعاً خوب عمل کرده ایم. خاورمیانه بازار مهمی برای اروپاست. مهاجرانی که در خاورمیانه زندگی می کنند و همچنین مردم آنجا در تابستان به اروپا سفر می کنند و در زمستان این روند معکوس می شود. بنابراین یکی دیگر از دلایل اهمیت داشتن هتل در این منطقه، آشنایی مردم با برندهای مختلفی است که ما داریم. وقتی به اروپا سفر می کنند، پیش ما می مانند دوباره./یورونیوز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.