از دسامبر 2023، زمانی که اولین هواپیمای ایرباس A350 ایر ایندیا وارد ناوگان هوایی شود، مسافران و خدمه پرواز لوگوی جدید را مشاهده خواهند کرد.
به گزارش نشریه الکترونیک جهان گردش به نقل از تین نیوز- ایرایندیا، شرکت هواپیمایی متعلق به گروه تاتا است. این شرکت هواپیمایی از هویت و برند جدید خود برای طراحی بر روی هواپیما ها رونمایی کرد. این لوگو پنجره ای به روی آینده است که مسافران و خدمه پرواز را مخاطب قرار می دهد.
به گزارش تین نیوز، ایر ایندیا در طول سالهای پرتجربه خود سرمایه گذاری های قابل توجهی برای ارتقا خدمات انجام داده است تا موقعیت خود را به عنوان ایرلاین ترجیحی برای مسافرانی که از و به هند پرواز می کنند، تقویت کند، از جمله اقدامات این شرکت هواپیمایی برای قرار گرفتن در پنجره آینده، می توان به آخرین خبر درمورد قراردادهای خرید تاریخی را برای خرید 470 هواپیما از ایرباس و بوئینگ به قیمت 70 میلیارد دلار (بر اساس فهرست قیمت های منتشر شده) نامبرد که گفته شده تحویل هواپیماهای جدید از نوامبر امسال آغاز می شود.
تغییر ناوگان ایر ایندیا در حال حاضر با اجاره و خرید 20 هواپیمای پهن پیکر در سال جاری آغاز شده است و یک برنامه 400 میلیون دلاری برای بازسازی کامل فضای داخلی ناوگان قدیمی 43 هواپیمای پهن پیکر از اواسط سال 2024 آغاز می شود که منجر به نصب صندلی های کاملاً جدید در هر کابین، سیستم های سرگرمی جدید در داخل پرواز و اتصال اینترنت Wi-Fi در حین پرواز می شود.
قرار است تا مارس 2024، 33 درصد از ناوگان پهن پیکر این خطوط هوایی ارتقاء خواهد یافت و طی دو سال و نیم آینده، کل ناوگان دوربرد آن دوباره متولد خواهد شد.
این شرکت هواپیمایی در حال سرمایه گذاری در ساخت سالن های کاملاً جدید در فرودگاه های دهلی و نیویورک JFK است و اخیراً اعلام کرده است که شبکه سالن های استراحت جهانی را گسترش می دهد و به 100٪ پوشش دسترسی به سالن برای مشتریان ممتاز در تمام مقاصد در شبکه مسیرهای بین المللی خود دست می یابد.
در کنار تمام این تغییرات شرکت هواپیمایی ایر ایندیا یک لوگو جدید را برای طراحی بر روی هواپیماها آماده کرده است. طراحی جدید ایرایندیا، جسورانه یک هند جدید را به تصویر می کشد.
ظاهر جدید، شکل نمادین پنجره هندی را که در طول تاریخ توسط ایر ایندیا استفاده می شد، به یک قاب پنجره طلایی تبدیل می کند که در سیستم طراحی برند جدید مرکزیت دارد و نمادی از “پنجره ی آینده” است.
رنگ بندی هواپیماهای جدید ایر ایندیا دارای پالتی از رنگ های برجسته قرمز تیره، بادمجانی و طلایی و الهام گرفته از چاکرا است. همچنین دارای فونت سفارشی جدید و قابل توجه «Air India Sans» است که اعتماد به نفس را با گرما تلفیق می کند تا Air India را به عنوان ممتاز، فراگیر و در دسترس قرار دهد.
کمپبل ویلسون، مدیر عامل و دکتر ایر ایندیا، گفت: “برند جدید متحول کننده ما منعکس کننده جاه طلبی است تا ایر ایندیا را به یک خط هوایی در کلاس جهانی تبدیل کنیم که به مهمانان از سراسر جهان خدمات ارائه می دهد و این نشان دهنده یک هند جدید با افتخار در صحنه جهانی است.
ایرایندیا جدید جسور، مطمئن و سرزنده است، اما همچنان گرم و عمیقاً ریشه در تاریخ و سنت های غنی خود دارد که مهمان نوازی هندی را به معیاری جهانی برای استانداردهای خدمات تبدیل می کند.
هویت برند جدید نمادین، گذشته باشکوه ایر ایندیا را با تلاش آن برای هدف برتری و نوآوری برای آینده ترکیب می کند و طراحی برند برجسته ای را برای یک شرکت هواپیمایی برتر جهانی با قلب هندی ایجاد می کند.
رنگ ها، الگوها، شکل ها و نحوه کنار هم قرار گرفتن آن ها و آنچه که نشان دهنده آن ها هستند مهم هستند، اما اعمال ما بسیار بلندتر صحبت می کنند. ویلسون گفت: ما در میانه یک تحول کامل هستیم تا نقش خطوط هوایی شاخص هند را دوباره تصور کنیم.
ایر ایندیا اکنون پذیرای بیش از 5000 کارمند جدید، از جمله 3200 خدمه کابین و نزدیک به 1000 خدمه کابین خلبان است که به ایجاد تحول فرهنگی در قلب ایر ایندیا کمک می کنند. همچنین سرمایه گذاری زیادی در ساخت یکی از بزرگترین آکادمی های آموزش هوانوردی در هند انجام می دهد که تعداد زیادی از متخصصان هوانوردی را ارتقا می دهد.
بدون دیدگاه